А скільки генетичних мутацій у Вас?

14

Цікаві факти

8 цікавих фактів про сновидіння

4 тижні тому

Один з ознак високого інтелекту – це лінь…

02.06.2018

Найцікавіші факти про випускання повітря …

14.05.2018

Наскільки швидко відбуватися еволюція людини? Від чого залежить сам процес «розвитку»? Питання не з легких. На них вирішили знайти відповіді співробітники Університету Монреаля.

Команда генетиків провела безпрецедентну дослідження. Філіп Авадалла, очолив проект, в інтерв’ю для Nature Genetics розповів про те, що секрет еволюції людини в генетичні мутації (природно в позитивному значенні цього терміна).

Раніше вважалося, що дитина має від 100 до 200 помилок в генетичному коді, причому ці «помилки» розглядалися як причини відмінності у зовнішності і поведінці не тільки різних дітей від одних батьків, але відмінностей між нащадками і батьками.

В результаті тривалого вивчення понад 1000 геномів стало відомо, що в середньому від 50 до 60 «еволюційних помилок» буває у середньостатистичної людини. Крім цього, одна нова мутація зустрічається приблизно 1 на 100 мільйонів символів. Таким чином, вчені помилялися в тому, що стосується «швидкості» еволюції людини.

Цікавий факт: ще одне хибне припущення вчених полягає в тому, що діти завжди отримують більше генетичної інформації від батька. У процесі дослідження Філіп Авадалла вивчав людей належать до 2 різних сімейств – починаючи з генеалогічного древа і до нині живуть представників обох сімей (бабусі/дідусі/батьки/діти/брати/сестри/ двоюрідні та троюрідні родичі). Як виявилося, в одній родині дійсно 92% генетичної інформації передавалося від батьків до дітей, але в іншій родині 64% було передано по лінії матері.

А зараз вчені займаються пошуком відповіді на питання, «яким чином вік батьків впливає на кількість мутацій, переданих його нащадкам?»