«Їздили ми всією сім’єю: я, чоловік Діма і син Денис 9 років. Поїздка була з 16/08/12 за 2/09/12 , всього 18 днів, з них 8 днів тріп по острову Мадагаскар і чотири дні на острові Сент-Марі біля східного узбережжя Мадагаскару. Вся поїздка була спланована, але перші три дні зазнали деякі зміни. Про це я ще розповім», – так розпочався розповідь про небувалу подорож еварушницы Evitta.

На наступний день ми вирішили відвідати маленький острівець Ile Aux Nattes. Ходу від нашого готелю до місця, звідки пироги йдуть на острів, було всього нічого – хвилин десять.

По дорозі пройшли повз аеропорт. Перший раз спостерігала такий сильний ефект:

У протоці між островами стояли сім човнів. Але нас заловили ще близько готелю. І човняр йшов з нами всю дорогу. Домовилися на 20 тис ариари на острів і назад.

Пливемо на пирозі, вода прозора і дуже гарного кольору.

Ile Aux Natte з води

Ми домовилися з човнярем, коли повернемося, і він поплив. А ми пішли підкріпитися в ресторанчику поруч із пляжем. Господар ресторану в хороших відносинах з місцевими лемурами.

Збирається стрибнути

В польоті

Поки готувалася їжа, ми обстежували довколишній пляж

Видно острів Сент-Марі

Навіть видно, як тільки що приземлився літак Air Madagascar

Молодий Робінзон

Після ситного обіду вирішено було піти на іншу сторону острова і знайти там якийсь пляж: ми не шукаємо легких шляхів. Я запитала у господині ресторану, як пройти на інший бік і ми вирушили в дорогу.

За моїми підрахунками перетнути острів можна за 30-40 хвилин. Дорога спочатку йшла вздовж берега, потім пішла трохи далі. По всьому шляху спостерігалася життя: або готелі або житла місцевих мешканців.

Малагасійська дитинство

Заглиблюємося вглиб острова

Навіть коли ми заглибилися всередину острова, щоб пройти його наскрізь, я не переставала дивуватися густонаселеності: просто одна велика суцільна село. А мені-то цей острів здавався майже безлюдний з парою-трійкою відокремлених готелів… Мда…

Будиночок у селі всередині острова

Веселенькі ворота

Місцевий супермаркет

Перехрестя

Дорога всередині острова

І йшли ось такими пальмовими алеями

І дійсно, через 45 хвилин ми вийшли на іншу сторону острова, до дивовижного пляжі з дрібним-дрібним пісочком. Хвилі розбивалися десь далеко про риф, а біля берега було тихо і спокійно. І вхід був цілком пристойний. Правда, далеко ми не заходили, боялися потрапити на якогось їжака…

Ляпота!!!

А з іншого боку напливають хмари

Зворотний шлях ми вже подолали понад швидко і на тій же пирозі дісталися назад.

Наступним вранці ми завантажилися в машину Карено і попрямували в порт. У порту ми повинні були сісти на човен, що йде в Ивунгу. Розіна V. Перед посадкою необхідно пройти реєстрацію у кіоску, де продають квитки: в обов’язковому порядку переписують дані паспортів. Потім ми повантажили валізи і стали чекати.

Скоро світанок

Наша човен

Чекали не тільки ми одні

Як нам пояснили затримку, з-за повні приплив запізнюється. Чекали ми півтори години. І я вже почала думати, що ми звідси вже не поїдемо сьогодні. Такі випадки теж траплялися. Але скоро всіх покликали на борт і попросили надіти рятувальні жилети.

Наша човен вийшла першою і кинулася до Мадагаскару. Плавання пройшло досить спокійно, качка якщо і була, то ми її не помічали. Ось вже попереду видно протяжний пляж. Але, не доїжджаючи приблизно кілометра до береги, в двигуні човна щось сильно стукнуло, крякнуло, і він заглох. Зграйка матросів побігло до відсіку двигуна. Вони відкрили «капот» і стали радитися. Друга спроба завести двигун і розігнатися закінчилася таким же кряком… Так що останній кілометр ми йшли повільно і сумно, я б сказала, на першій швидкості.